Uusia asiointikanavia liittymis- ja karttapalveluissa

Olemme ottaneet käyttöön liittymis- ja karttapalveluissa uuden puhelinpalvelunumeron ja ajanvarauskalenterin.

Liittymis- ja karttapalvelut tarjoavat neuvontaa ja apua esimerkiksi liitoskohtalausunnoissa, verkostokarttaotteissa tai muissa verkostoon liittymisen asioissa. Voit ottaa yhteyttä puhelinpalvelunumeroon tai varata asiointiajan ajanvarauskalenterista. Sähköpostiosoite vesi.karttapalvelu@tampere.fi palvelee myös edelleen.

Puhelinpalvelu palvelee arkisin klo 9.00-11.00 ja 12.00-14.00 numerossa 03 5656 3650.

Ajanvarauskalenterin kautta voit varata erillisen asiointiajan neuvotteluun joko Teamsin tai puhelimen välityksellä.

Ajanvarauskalenteri tarjoaa sinulle kulloinkin vapaana olevia aikoja. Jos et löydä itsellesi sopivaa aikaa, olethan yhteydessä yllä mainittuun palvelunumeroon tai sähköpostitse osoitteeseen vesi.karttapalvelu@tampere.fi.

Ajanvarauskalenterin löydät Vesibotista 💧seuraavilta sivuilta:

Vaihtoehto 1: Mene Tampereen Veden etusivulle. Paina oikeaan alakulmaan ilmestyvää Vesibottia. Varaa asiointiaika painikkeesta Varaa asiointiaika liittymispalveluihin tästä.

Vaihtoehto 2: Paina Tampereen Veden etusivun valikoista Asiakkaalle. Paina auenneen valikon otsikkoa Uusi liittyjä / rakentaja tai mene suoraan sivulle tästä linkistä. Paina oikeaan alakulmaan ilmestyvää Vesibottia ja varaa asiointiaika painikkeesta Varaa asiointiaika liittymispalveluihin tästä.

Vaihtoehto 3: Mene Tampereen Veden etusivun yläreunasta Ohjeet ja lomakkeet -sivulle. Sisällysluettelon alta löydät lomakeavustimen. Paina lomakeavustimen painiketta Voit varata asiointiajan liittymispalveluihin tästä.

Vaihtoehto 4: Mene Tampereen Veden etusivun yläreunasta Ohjeet ja lomakkeet -sivulle. Paina oikeaan alakulmaan ilmestyvää Vesibottia. Varaa asiointiaika painikkeesta Varaa asiointiaika liittymispalveluihin tästä.

Vesilaskusi sisältöön liittyvissä asioissa voit edelleen olla yhteydessä Tampereen Veden asiakaspalveluun. Yhteystiedot löydät tästä linkistä.