Laskutus käynnistynyt onnistuneesti Tampereen Vesi Oy:ssä

Asiakaslaskutus on onnistuneesti käynnistynyt alkuvuoden aikana Tampereen Vesi Oy:ssä ja suurin osa asiakkaistamme onkin jo vastaanottanut ensimmäisen laskunsa. Yhtiöittämisen yhteydessä maksun saajan pankkitili on muuttunut. Tarkistathan paperista laskua maksaessasi, että maksu tapahtuu Tampereen Vesi Oy:n pankkitilille FI10 1730 3000 0125 41. Liikelaitoksen pankkitilille maksetut maksut eivät enää tule perille. E-laskulla tilinumero on automaattisesti oikea.

Paperilaskusta sähköiseen laskutukseen – Ota käyttöön e-laskutus

Suosittelemme ympäristöystävällisen ja vaivattoman e-laskun käyttöönottoa. Jos haluat jatkossa laskusi e-laskuina/suoramaksuna, tee e-lasku valtuutus omassa verkkopankissa. Laskuttajana on Tampereen Vesi Oy ja laskutusaiheena vesimaksut. Uutta e-laskuvaltuutusta tehtäessä tarvitaan edellisen laskun viitenumero (29-, 31- tai 33-alkuinen) sekä 4-6 merkkinen käyttöpaikan numero, joka löytyy myös laskulta. Huom! käyttöpaikan numero -kenttään ei voi kirjoittaa käyttöpaikan osoitetta.

Tampereen Vesi muuttui 1.1.2024 alkaen liikelaitoksesta kaupungin kokonaan omistamaksi osakeyhtiöksi. Uusi osakeyhtiömuotoinen vesihuoltolaitos on osa Tampereen kaupunkikonsernia. Vesihuoltopalvelujen toiminta-alue pysyy ennallaan. Tampereen Vesi Oy huolehtii edelleen tuttuun tapaan kaupunkilaisten vesi- ja jätevesihuollosta, eli toimintaan ei tule muutoksia.

Asiakaspalvelumme vastaa tarvittaessa kysymyksiinne. Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut yhtiöittämismuutoksen vuoksi, joten palvelupyyntöihin vastaamiseen menee valitettavasti normaalia kauemmin aikaa. Vastaamme kuitenkin palvelupyyntöihin mahdollisimman nopeasti.

Tampereen Vesi Oy:n asiakaspalvelu
vesi.asiakaspalvelu@tampere.fi
Puhelinpalvelu numerossa 03 5656 3600 on avoinna:
ma – ke 12.00-15.00
to – pe 9.00-11.30